Bazę numerów telefonicznych i ich ocen tworzą sami użytkownicy. Dzielić się swoimi doświadczeniami w komentarzach mogą bezpośrednio na stronie internetowej lub przez aplikację Call Insider.
Komentarze dodawane są przez użytkowników anonimowo, zatem ich wiarygodności nie da się w pełni zagwarantować. Oczywiście, spotykamy się z prośbami o usunięcie komentarzy do numeru z wyjaśnieniami, iż chodzi o walkę konkurencyjną, a komentarze były wymyślone. Zastrzegamy sobie więc prawo do usunięcia komentarza, a także zablokowania całej dyskusji pod numerem telefonicznym.
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć na ikonkę kosza w prawym dolnym rogu, wypełnić krótki formularz i potwierdzić adres e-mailowy, na który następnie użytkownik otrzyma zawiadomienie, jak zgłoszoną kwestię rozpatrzyli administratorzy.
Podpisuję się pod opiniami niezadowolenia. Nie tylko zapłaciłam prawie 10 złotych za chwię rozmowy, to jeszcze pani na infolinii mi nie umiała pomóc.
Żenujące, pobieranie opłat za informacje o połączeniach...
Parszywe złodzieje
Skandal! Zszokowana dodatkową opatą, sądziłam, że dziecko skorzystało z płatnych usług, bo operator określił połączenie jako "audiotekst". Dopiero weryfikacja numeru pozwoliła na odkrycie prawdy, że to PKP IC tak kasuje za infolinię. Podpisuję się pod komentarzem, w którym użytkownik podaje sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i również tak uczynię. To są nieuczciwe praktyki instytucji zaufania publicznego.
Połączenia z tym numerem są dodatkowo płatne.