Poziom “telefonicznego SPAM-u” spadł. Jak mimo obostrzeń możemy telefonicznie reklamować…
Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
| Odsłony: | 346× |
| Ocena: | 1× |
W przypadku, że w komentarzu pojawiły się wulgaryzmy lub fakty, które powszechnie uznawane są jako kłamliwe, prosimy o skontaktowanie się z nami e-mailem: wyszukajnumer.pl@. Można też do nas napisać tradycyjną pocztą, nasz adres:
P.O.Box 272W razie, iż powszechnie wiadomo, że komentarz jest nieprawdziwy lub obraźliwy, zostanie on usunięty. W pozostałych sytuacjach prosimy o skontaktowanie się z policją, której zadaniem jest sprawdzenie, czy dane komentarze są niezgodne z prawem. Zarządca forum udzieli wszelkich informacji podczas dochodzenia sugerowanej niezgodności z przepisami prawa. W momencie, kiedy policja bądź sąd poinformują nas o zaistniałej niezgodności, komentarz zostanie usunięty.
Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
Od grudnia nowe przepisy zabraniają firmom dzwonić do klientów i namawiać np. na garnki czy patelnie. Mimo to firmy dzwonią nadal i twierdzą, że zaproszenie na pokaz to nie jest marketing.
Sygnal i koniec